Ο Notos πάλι δίνει μία ευχάριστη νότα στο κέντρο της Αθήνας. Μετά τις ζωντανές βιτρίνες του (Θυμάστε το ζευγάρι στη μπανιέρα πέρσι το καλοκαίρι;) τώρα μπορέσαμε να απολαύσουμε τους ανθρώπους που κοιμηθήκανε στις βιτρίνες του για ένα ολόκληρο βράδυ, έκθετοι στα μάτια όλων μας. Και για ποιο ιερό σκοπό; Ένα ταξίδι στο Άμστερνταμ… Ή μήπως πραγματικός σκοπός ήταν η μεταφορά των βιτρινών του Άμστερνταμ εδώ;;;
Εντάξει όμως εμείς δεν έχουμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για το πόσο είναι διατεθειμένοι να ξεφτιλιστούν οι φρικαρισμένοι καταναλωτές για λίγη δόση κατανάλωσης παραπάνω. Όμως έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα όταν εμείς οι εμποροϋπάλληλοι αναγκαζόμαστε να ξεφτιλιστούμε επειδή κάποιος γιάπης του μάρκετινγκ είχε πάλι κάποια φαεινή ιδέα; Τι πάθαμε πάλι;
Ως γνωστόν ανοίγουν κινέζικα μαγαζάκια παντού, και όλοι τα κατηγορούν για τα χαμηλής ποιότητας υλικά τους και τα γενικότερα χάλια εμπορεύματα τους. Δυστυχώς για τους κινέζους δεν κατάφεραν να μεταφέρουν με τα μικρομάγαζα τους κάτι από τον «πολιτισμό» τους και την «κουλτούρα» τους. Αυτό όμως ανέλαβε ο Notos να το φέρει εις πέρας. Με μαθήματα πολεμικών τεχνών, μαγειρικής, ζωγραφικής κλπ, θα φέρει σε επαφή τη διψασμένη για κατανάλωση πελατεία του με τον «κινέζικο πολιτισμό». Ωραία και καλά όλα μέχρι εδώ… Το πρόβλημα μας είναι όμως ότι για έναν και πλέον μήνα, οι πωλήτριες και οι πωλητές θα είναι ντυμένες κινέζες και κινέζοι!!! Μάλιστα όπως διαβάσατε… Από τη μια οι έλληνες έμποροι και το κεφάλαιο κόπτονται για την ποιότητα των κινέζικων προϊόντων (όχι βέβαια για το δικό μας το καλό αλλά για λόγους ανταγωνισμού), και από την άλλη μας ντύνουν κινέζους. Το μόνο (;) που έχουμε προς το παρόν να ελπίσουμε είναι ότι μετά τα τελευταία κολλητηλίκια του ελληνικού κράτους με τη Ρωσία να μην ντύσουν του χρόνου τους συναδέλφους κοζάκους…
Εντάξει όμως εμείς δεν έχουμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για το πόσο είναι διατεθειμένοι να ξεφτιλιστούν οι φρικαρισμένοι καταναλωτές για λίγη δόση κατανάλωσης παραπάνω. Όμως έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα όταν εμείς οι εμποροϋπάλληλοι αναγκαζόμαστε να ξεφτιλιστούμε επειδή κάποιος γιάπης του μάρκετινγκ είχε πάλι κάποια φαεινή ιδέα; Τι πάθαμε πάλι;
Ως γνωστόν ανοίγουν κινέζικα μαγαζάκια παντού, και όλοι τα κατηγορούν για τα χαμηλής ποιότητας υλικά τους και τα γενικότερα χάλια εμπορεύματα τους. Δυστυχώς για τους κινέζους δεν κατάφεραν να μεταφέρουν με τα μικρομάγαζα τους κάτι από τον «πολιτισμό» τους και την «κουλτούρα» τους. Αυτό όμως ανέλαβε ο Notos να το φέρει εις πέρας. Με μαθήματα πολεμικών τεχνών, μαγειρικής, ζωγραφικής κλπ, θα φέρει σε επαφή τη διψασμένη για κατανάλωση πελατεία του με τον «κινέζικο πολιτισμό». Ωραία και καλά όλα μέχρι εδώ… Το πρόβλημα μας είναι όμως ότι για έναν και πλέον μήνα, οι πωλήτριες και οι πωλητές θα είναι ντυμένες κινέζες και κινέζοι!!! Μάλιστα όπως διαβάσατε… Από τη μια οι έλληνες έμποροι και το κεφάλαιο κόπτονται για την ποιότητα των κινέζικων προϊόντων (όχι βέβαια για το δικό μας το καλό αλλά για λόγους ανταγωνισμού), και από την άλλη μας ντύνουν κινέζους. Το μόνο (;) που έχουμε προς το παρόν να ελπίσουμε είναι ότι μετά τα τελευταία κολλητηλίκια του ελληνικού κράτους με τη Ρωσία να μην ντύσουν του χρόνου τους συναδέλφους κοζάκους…
2 σχόλια:
Να’στε ρε Παιδια.
p.cool.us project
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ (ΠΑΤΗΣΙΩΝ) ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΝΑΣ ΣΑΤΡΑΠΗΣ. ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΛΕΓΕΤΕ PRIMO.
Δημοσίευση σχολίου